5 Λάθη που συχνά υπάρχουν στην ιστοσελίδα σας!

1. Λάθος Αρχική σελίδα – Landing Page

Η αρχική σελίδα, πρέπει να δημιουργήσει στο χρήστη συναίσθημα: Εντυπωσιασμό και ανυπομονησία για τη συνέχεια της πλοήγησης. Ο επισκέπτης, χρειάζεται μόνο 5 δευτερόλεπτα για να φανταστεί ή όχι τη διαμονή του στο συγκρότημα σας.

Inspire & Motivate them
Περιγράψτε όλες τις υπεραξίες σας & προσπαθήστε να τις παρουσιάσετε με εικόνες. Δείξτε στους επισκέπτες εν συντομία πως είναι να μένουν στο συγκρότημα σας και προσθέστε ένα σύνδεσμο για να διαβάσουν περισσότερα.

Έχετε μοναδική θέα; Μεγάλα δωμάτια; Στρώματα από γνωστό brand; Πλούσιο πρωινό; Μεγάλες επιπλωμένες βεράντες;

Παρουσιάστε τα εν συντομία στην αρχική σελίδα. Και ένα μόνο από αυτά είναι συνήθως αρκετό για να σας επιλέξουν.


2. Κακό User Experience. What?

 

Έχετε αναρωτηθεί τι αναζητά κάποιος επισκέπτης στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας;

Με μία πρώτη εκτίμηση, κάποιος θα ισχυριστεί ότι αναζητά ένα δωμάτιο με συγκεκριμένες παροχές στη σωστή τιμή. Σωστά! Και το κάνει αυτό με το να επισκέπτεται τις αντίστοιχες ενότητες της ιστοσελίδας σας. Ωραία ως εδώ.

Τι είναι αυτό όμως που θα τον κάνει να προχωρήσει σε κράτηση;

Πολύ απλά, η εμπειρία που αποκομίζει κατά την αλληλεπίδραση με το brand σας!

 

Κατά την πλοήγηση, στο πίσω μέρος του μυαλού του αναζητά λόγους ώστε να επιλέξει εσάς έναντι κάποιου άλλου καταλύματος.

 

Μερικά Tips:

– Χρησιμοποιήστε μεγάλες φωτογραφίες, που δεν είναι stretched ή άναρχα τοποθετημένες.
– Μη χρησιμοποιείτε ίδιες φωτογραφίες σε δωμάτια με διαφορετική ονομασία.
– Δε χρειάζονται φωτογραφίες με ροδοπέταλα και λουλούδια στα κρεβάτια. Το δωμάτιο δε θα είναι ποτέ έτσι όταν έρθει ο επισκέπτης.
– Mobile Optimized. 35-55% της επισκεψιμότητας σας είναι από κινητά & tablets.
– Αφιερώστε μια ξεχωριστή σελίδα για κάθε τύπο δωματίου & δώστε πολλές πληροφορίες.
– Γράψτε τις παροχές κάθε δωματίου και χρησιμοποιείστε εικονίδια.
– Αναφέρετε πόσα άτομα χωράει κάθε δωμάτιο.
– Κάντε την πλοήγηση ευκολότερη. Όταν ο επισκέπτης βλέπει ένα τύπο δωματίου, στο τέλος δείξτε και τους άλλους τύπους που διαθέτει το κατάλυμα σας. Μην τον αναγκάσετε να πάει πάλι στο μενού για να επιλέξει τον επόμενο τύπο.
– Δεν πρέπει το logo σας να πιάνει τη μισή οθόνη.
– Αποφύγετε τα άσπρα γράμματα πάνω σε σκούρα background που κάνουν δύσκολη την ανάγνωση του κειμένου
– Δε χρειάζονται πολλά χρώματα background κτλ. Χρώματα έχουν οι φωτογραφίες σας. Αυτές πρέπει να προβάλλετε περισσότερο.
– Κρατήστε την ιστοσελίδα σας σε minimal γραμμή.


3. Λάθος ονόματα στα δωμάτια! Ναι!

Είναι σύνηθες, οι ξενοδόχοι να δίνουν διαφορετικά ονόματα στα δωμάτια στην ιστοσελίδα τους σε σχέση με τους OTAs (Online Travel Agents- Booking, Tripadvisor etc).

Γνωρίζετε το Billboard Effect;
30-50% των επισκεπτών που βλέπουν το ξενοδοχείο σε OTAs, θα επισκεφθούν κατόπιν την ιστοσελίδα σας. Οι επισκέπτες νιώθουν σύγχυση καθώς δε μπορούν να συγκρίνουν τιμές, φωτογραφίες, παροχές & τύπο δωματίου μεταξύ ιστοσελίδας και OTA.

Αποτέλεσμα: επιστρέφουν πίσω π.χ. στο Booking για να συνεχίσουν την αναζήτηση τους.


4. Κείμενα χωρίς νόημα, ή με λάθος μετάφραση

– Πολλές ιστοσελίδες, έχουν κείμενα απλά για να περιλαμβάνουν τις γνωστές “Λέξεις κλειδιά”! Τα κείμενα δεν έχουν νόημα,  δεν προκαλούν κάποιο συναίσθημα και τελικά δεν εξυπηρετούν κανέναν σκοπό. Ούτε βέβαια στο SEO ( στην κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης )  βοηθούν, καθώς η Google έχει αλλάξει τον αλγόριθμο της και μετρά περισσότερο τη συμπεριφορά των επισκεπτών στην ιστοσελίδα σας.

– Από έρευνα της Advertek.gr, σε συνεργασία με μεταφραστικά κέντρα, το 60% των ξενοδοχείων σε Μεσσηνία, Λακωνία & Αρκαδία έχουν λάθος μεταφράσεις. Οι επισκέπτες από τη αντίστοιχη χώρα προφανώς χάνουν την εμπιστοσύνη τους διαβάζοντας ένα κείμενο που είτε δεν έχει νόημα είτε παρουσιάζει προχειρότητα.

 

5. Η φόρμα επικοινωνίας δε δουλεύει

… ή δούλευε μόνο για κάποιο χρονικό διάστημα στην αρχή. Το πιο συνηθισμένο φαινόμενο. Η αποστολή email, είναι ένα από τα πιο δύσκολο κομμάτια του διαδικτύου.  Χρειάζεται τόσο ο αποστολέας να μπορεί να στείλει σωστά όσο και ο παραλήπτης να δεχθεί το email (να μην κοπεί από τα αντίστοιχα φίλτρα). Εσείς πόσο συχνά λαμβάνεται μηνύματα από την ιστοσελίδα σας;

 

Επίλογος

Η ιστοσελίδα σας, είναι μέρος του brand σας και αποτελεί βασικό κανάλι πώλησης. Μην σας καθησυχάζει το γεγονός ότι πολλοί επισκέπτες κατά την άφιξη τους σας λένε ότι από κοντά το κατάλυμα σας είναι πιο ωραίο. Αντίθετα, είναι ένα καλό hint για να ασχοληθείτε περισσότερο με τη διαδικτυακή σας παρουσία.



Facebook Hash Tags

#hotel_website_mistakes #website_all_inclusive

Comments