Extended stay: Μια ευκαιρία για να ξεχωρίσετε!

Ας κάνουμε τους επισκέπτες λίγο πιο χαρούμενους

Ας δούμε ένα πιθανό σενάριο.

Οι διακοπές εξελίσσονται υπέροχα μια εβδομάδα τώρα για την οικογένεια Χ στο κατάλυμα σας. Ξαφνικά, κάποιος ρίχνει την ιδέα να μείνουν μια μέρα ακόμη! Τέλεια! Οι διακοπές δεν τελειώνουν σήμερα!

Καλούν λοιπόν με χαρά στη reception για να ζητήσουν επέκταση της διαμονής (extended stay). Ας δούμε μαζί πιθανά σενάρια.


Α) ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ, πρέπει να κάνετε κανονικά checkout στις 12:00.

Η διάθεση πέφτει. Η εμπειρία διαμονής σταματά να είναι ιδανική.

ΔΩΣΤΕ ΤΗ ΛΥΣΗ
Θυμηθείτε: Επειδή κάνουν checkout δε σταματάνε να είναι πελάτες σας. Βρείτε μια λύση. Ενημερώστε τους επισκέπτες σας ότι θα είναι χαρά σας να προσπαθήσετε να βρείτε δωμάτιο σε συνεργαζόμενο κατάλυμα με παρόμοια χαρακτηριστικά. Αν τα καταφέρετε, η εμπειρία διαμονής τους επιστρέφει στην ιδανική κατάσταση.

Αποτέλεσμα: Ένα καλό review έχει ήδη πάρει το δρόμο του…


Β) ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ, καλή συνέχεια της διαμονής σας…

Ο πελάτης πιθανόν να σας ζητήσει έκπτωση για την έξτρα ημέρα, καθώς έχει ήδη ξοδέψει το προϋπολογισμένο budget διακοπών του ενώ η διαδικασία μετάβασης σε άλλο κατάλυμα είναι κουραστική! Δώστε την, διαφορετικά ο επισκέπτης πιθανόν να δυσαρεστηθεί ενώ η εμπειρία του με το ξενοδοχείο σας θα σταματήσει να είναι ιδανική. Θυμηθείτε, ο επισκέπτης έχει ήδη πληρώσει για τις προηγούμενες ημέρες όλο το ποσό. Δείξτε του την εκτίμηση σας και ανακοινώστε του την απόφαση σας με χαρά.

Αποτέλεσμα: Συγχαρητήρια! Μόλις προσφέρατε μια μοναδική εμπειρία διακοπών στους επισκέπτες σας!

 

 



Facebook Hash Tags

#sell_experiences_not_rooms

Comments