Πώς & Πότε Να Απαντήσετε Σε Θετικές Κριτικές

Είναι γνωστό ότι θα πρέπει να απαντάτε σε όλες τις κακές κριτικές του ξενοδοχείου σας με τρόπο αποτελεσματικό ώστε η άποψη του υποψήφιου επισκέπτη να επηρεαστεί το λιγότερο δυνατό. Τί γίνεται όμως με τις θετικές κριτικές;

Απαντήστε σε θετικές κριτικές επιλεκτικά

Δε χρειάζεται να απαντήσετε σε όλες τις θετικές κριτικές, πόσο μάλλον σε αυτές που ο επισκέπτης έχει βάλει 4+/5.0 ή 8+/10.0 χωρίς να αναφέρει κάτι το αξιοσημείωτο για το κατάλυμα σας.

Αντίθετα, σε περίπτωση που ο επισκέπτης σχολιάσει μια συγκεκριμένη υπηρεσία ή παροχή είναι ευκαιρία να τον ευχαριστήσετε και να προβάλλετε το κατάλυμα σας μέσα από αυτή την κριτική.

Να θυμάστε: Οι επισκέπτες διαβάζουν και την απάντηση του ξενοδοχείου

Σημαντικό στην περίπτωση των θετικών κριτικών είναι η απάντηση σας να επαναλαμβάνει τις θετικές αναφορές του επισκέπτη ώστε ο αναγνώστης της κριτικής να διαβάσει ξανά το λόγο για τον οποίο ο επισκέπτης έμεινε χαρούμενος.


Για παράδειγμα, εαν βρήκε το πρωινό σας πολύ γευστικό, απαντήστε του κάπως έτσι:

Αγαπητή/έ Χ,

Ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας και για το χρόνο που πήρατε να αφήσετε κριτική για την πρόσφατη διαμονή σας στο ξενοδοχείο μας. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα για τα πολύ θετικά σας σχόλια όσον αφορά στην εξαιρετική ποιότητα του πρωινού μας και έχουμε ήδη επικοινωνήσει την εμπειρία σας στο προσωπικό της κουζίνας μας.

Θα ήταν χαρά μας να σας φιλοξενήσουμε και πάλι στο μέλλον.

Με εκτίμηση,
Το όνομα σας


Η ραγδαία αύξηση των Online Reputation Systems, καθιστά αναγκαίο την ενεργή παρουσία του ξενοδοχείου σας σε αυτά. Οι πιθανοί επισκέπτες επωφελούνται καθώς διαβάζουν πραγματικές εμπειρίες επισκεπτών. Μπορείτε όμως να επωφεληθείτε και εσείς σημαντικά, καθώς είναι ο καλύτερος και πιο άμεσος τρόπος για να μάθετε τί πραγματικά πιστεύουν οι επισκέπτες σας.

 


Η διαχείριση των κριτικών είναι βασικό κομμάτι στο χτίσιμο του brand σας και θα πρέπει αφιερώνετε σημαντικό χρόνο.




Facebook Hash Tags

Comments