Θέλετε χαρούμενους επισκέπτες; Ένα Pre-arrival email είναι η αρχή!

Επικοινωνήστε με τους επισκέπτες σας πριν την άφιξη τους.

Οι διακοπές πλησιάζουν, οι επισκέπτες σας ήδη σκέπτονται τις όμορφες ημέρες των διακοπών που πλησιάζουν. Ακόμη και στην εργασία τους πηγαίνουν με πιο θετική διάθεση!


Δεν υπάρχει λοιπόν καλύτερη χρονική στιγμή να στείλετε ένα pre-arrival email!

Δέκα περίπου ημέρες πριν από κάθε άφιξη (ή συντομότερα αν η κράτηση είναι last-minute), είναι μια καλή ευκαιρία να επιβεβαιώσετε ακόμη μια φορά την κράτηση του επισκέπτη καθώς και να ρωτήσετε εάν έχουν κάποιο ειδικό request που θα μπορούσατε να εξυπηρετήσετε για να κάνετε τη διαμονή τους ακόμα καλύτερη. Τόσο απλά.

 

Τι κερδίζετε; Οι επισκέπτες σας:

Θα αισθανθούν Σιγουριά
Ότι δεν έχει γίνει κάποιο μπέρδεμα με την κράτηση τους. Πολλές φορές η κράτηση μπορεί να έχει γίνει 2-3 μήνες πριν την άφιξη οπότε υπάρχει ένα μικρό αίσθημα αβεβαιότητας.

Θα εκτιμήσουν την Οργάνωση σας
Ένα Pre-arrival email μεταφέρει στον επισκέπτη ένα αίσθημα οργάνωσης. Δηλώνει την επιθυμία σας να καλύψετε κάποιο ειδικό request που μπορεί να έχει ώστε να του προσφέρετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία διαμονής. Και αυτό θα το εκτιμήσει.

Θα έρθουν με Θετική προδιάθεση
Οι επισκέπτες κατά την άφιξη θα έχουν ήδη σχηματίσει μια θετική εικόνα για το κατάλυμα σας. Αν μάλιστα εκδηλώσουν κάποια επιθυμία και εσείς καταφέρετε να την εξυπηρετήσετε, σίγουρα η διάθεση θα είναι ακόμη καλύτερη. Ακόμη και στην περίπτωση που κάτι άλλο δεν είναι όπως το περίμεναν, οι αντιδράσεις τους θα είναι πολύ πιο ήπιες.



Κλείνοντας

Σήμερα, τα Online Reputation Systems (Booking, Tripadvisor, Facebook, Google+ κτλ) μπορούν να δώσουν μια μεγάλη ώθηση στις πωλήσεις σας. Οι επισκέπτες τα προτιμούν και συνήθως κανείς δεν κάνει κράτηση χωρίς να διαβάσει κριτικές από προηγούμενους επισκέπτες.

Μην ξεχνατε: Οι καλές κριτικές έρχονται από χαρούμενους επισκέπτες!

Άλλωστε, αυτό ειναι το νόημα και η αξία του hospitality …



Facebook Hash Tags

#streamline_your_brand

Comments